Pentru conectare este necesar un cont de utilizator (prenume.nume@upit.ro) și o parolă (inițial parola este generată automat, urmând ca, la prima conectare, utilizatorul să o modifice cu o parolă
care îndeplinește următoarele cerințe: are minim 9 caractere, conține caractere speciale (de exemplu: -, #, $, %, <, >, ?), cifre, litere mari și litere mici).
Pentru angajații Universității și cadrele didactice asociate conturile se generează la solicitarea
Direcției Resurse Umane
sau a Directorului de departament.
Contul este generat de C.T.I.C.I.
Pentru probleme legate de accesarea contului de e-mail instituțional puteți contacta administratorii server-ului:
Georgel Briceag (georgel.briceag@upit.ro)
și Livia Puzdrea (livia.puzdrea@upit.ro).
Daca ați introdus de trei ori consecutiv o parola incorectă, contul se blochează pentru un interval de 30 de minute. Deblocarea se face automat, nu
necesită intervenția administratorilor. Pentru generarea unei noi parole, în cazul în care parola curentă a fost uitată, anunțați administratorii server-ului.
Administratorii server-ului de e-mail nu trimit mesaje în care se solicită date personale, numele de utilizator sau parola contului.
În mesajele referitoare la depașirea dimensiunii casuței poștale nu se solicită nume de utilizator, parola sau date personale. Formatul mesajului
poate fi vizualizat aici.
Orice alte mesaje care trimit către formulare/pagini în care se solicită date personale, nume de utilizator și parole trebuie șterse deoarece sunt
spam-uri periculoase. Accesarea acelor link-uri conduce la pierderea accesului la contul de e-mail, trimiterea de mesaje spam către destinatarii
din agendă și alte adrese de e-mail și implicit includerea server-ului mail.upit.ro pe liste negre și blocarea e-mail-urilor către majoritarea
serverelor comerciale (Yahoo, Gmail) și instituționale.
Pentru conectare este necesar un cont de utilizator (prenume.nume_nnn@student.upit.ro) și o parolă (inițial parola este generată automat, după conectare parola poate fi modificată).
Pentru studenții, masteranzii, cursanții și doctoranzii Universității înmatriculați în anul I, reînmatriculați sau transferați conturile se generează pe baza listelor comunicate de secretariatele facultăților, Colegiului Terțiar
Nonuniversitar și IOSUD.
Contul este generat de C.T.I.C.I.
Pentru probleme legate de accesarea contului de e-mail instituțional puteți trimite un e-mail la adresa suport@student.upit.ro.
Daca ați introdus de cinci ori consecutiv o parola incorectă, contul se blochează pentru un interval de 30 de minute. Deblocarea se face automat, nu
necesită intervenția administratorilor.
Administratorii server-ului de e-mail nu trimit mesaje în care se solicită date personale, numele de utilizator sau parola contului.
Orice alte mesaje care trimit către formulare/pagini în care se solicită date personale, nume de utilizator și parole trebuie șterse deoarece sunt
spam-uri periculoase. Accesarea acelor link-uri conduce la pierderea accesului la contul de e-mail, trimiterea de mesaje spam către destinatarii
din agendă și alte adrese de e-mail și implicit includerea server-ului mail.student.upit.ro pe liste negre și blocarea e-mail-urilor către majoritarea
servere-lor comerciale (Yahoo, Gmail) și instituționale.
La platforma E-learning se pot conecta cadrele didactice, studenții, masteranzii, cursanții și doctoranzii care au un contract activ cu Universitatea din Pitești.
Pentru conectare la platforma E-learning este necesar un cont de utilizator (adresa de e-mail instituțional sau adresă de e-mail personală pentru utilizatorii care nu aveau adresă de e-mail
instituțional în momentul generării contului) și o parolă (inițial parola este generată automat, urmând ca, la prima conectare, utilizatorul să o modifice cu o parolă
care îndeplinește următoarele cerințe: are minim 9 caractere, conține caractere speciale (de exemplu: -, #, $, %, <, >, ?), cifre, litere mari și litere mici) informațiile pentru conectare
sunt comunicate la adresa de e-mail instituțional cu care s-a generat contul.
Generarea conturilor se face în baza listei comunicate de C.T.I.C.I. după generarea conturilor de e-mail instituțional.
Conturile sunt generate de administratorul platformei Lector univ.dr.Cristina Tudose
Pentru problemele legate de accesarea contului pe platforma Elearning puteți contacta administratorul la adresa elearningupit@gmail.com.
Daca ați introdus de trei ori consecutiv o parola incorectă, contul se blochează. Blocarea contului este anunțată automat prin e-mail la adresa cu care a fost generat contul.
Deblocarea se poate face schimbând parola contului.
Pentru asocierea la cursuri, cohorte contactați cadrele didactice implicate sau îndrumătorul de an.
Pentru conectarea la platformă este necesar un cont care are ca nume de utilizator adresa de e-mail instituțional (prenume.nume@upit.ro) și parola comunicată la generarea contului
(prin e-mail la adresa de e-mail instituțional) sau parola modificată.
Pentru cadrele didactice titulare și asociate, conturile se generează la solicitarea Directorului de departament adresată C.T.I.C.I.
Pentru a se putea genera cont pentru această platformă, cadrele didactice titulare și asociate trebuie să dispună de cont de e-mail
instituțional.
Pentru probleme legate de accesarea contului puteți contacta administratorul platformei, Nicu Braniște (webmaster@upit.ro).
Daca ați introdus de trei ori o parolă incorectă, adresa IP de pe care se încearcă conectarea se blochează automat. Pentru deblocarea acesteia, trimiteți un e-mail la adresa webmaster@upit.ro de pe adresa instituțională în care
menționați adresa IP (adresa IP poate fi aflată folosind link-ul
https://whatismyipaddress.com (text-ul din dreptul IPv4:)).
Se pot conecta angajați și studenți ai Universității din Pitești și alți utilizatori implicați în activitățile Universității, conform categoriei din care fac parte: SuperAdmin,
Admin,
Editor,
Comunicare,
Secretara,
Student,
Profesor,
Pontaj,
Audit pontaj,
Rector,
CNADTCU,
Director departament,
Director ne-academic,
Prodecan,
Decan,
Cantina,
Manager cantina,
Birocratie,
Secretar CA,
Responsabil program de studii,
Responsabil programe universitare,
Evaluator Aracis,
Director CCDI,
Secretara centru cercetare,
Membru admitere,
Responsabil informatizare,
Membru comisie admitere pentru verificare dosare online,
Registru matricol unic,
Serviciul TIC,
Secretar CCDI,
Angajator,
Evaluator calitate,
Administrator,
Responsabil management calitate,
Evaluator competitie interna.
Accesarea platformei se poate face din pagina principală a site-ului Universității din Pitești (https://www.upit.ro), secțiunea S.I.I.M.A.D.C.
din coloana din dreapta.
Pentru conectare sunt necesare: un nume de utilizator și o parolă. Parola generată la crearea contului poate fi modificată de utilizatori după conectare (trebuie să conțină minim 8 caractere).
Generarea conturilor se realizează de către administratorii platformei (SuperAdmin) la solicitarea departamentelor/centrelor/direcților/compartimentelor Universității din Pitești.
Administratorii platformei, Mihaela Sandu și Nicu Braniște pot fi contactați la adresa webmaster@upit.ro.
Dacă ați introdus de cinci ori o parolă incorectă, contul se blochează. În mod normal, deblocarea se realizează automat după 15 minute.
În unele cazuri (încercarea accesării fișei de verificare/fișierelor care nu aparțin utilziatorului) contul se dezactivează. Pentru reactivare, contactați administratorii platformei.
La platforma pentru Fișe de lichidare se pot conecta studenții, masteranzii, cursanții și doctoranzii care au un contract activ cu Universitatea din Pitești
și personalul de la secretariatele facultăților, Colegiului Terțiar Nonuniversitar și IOSUD, Bibliotecă, Serviciul Contabilitate și Serviciul Administrativ implicat în completarea fișei.
Fișa de lichidare este adaugată de utilizatorii de tip ”Administrator”: se importă fișierul Excel corespunzator și se generează sau
actualizează informațiile contului de student referitoare la fișa de lichidare.
Accesarea platformei se poate face din pagina principală a site-ului Universității din Pitești
(https://www.upit.ro), secțiunea S.I.I.M.A.D.C.
din coloana din dreapta, pe bază de nume de utilizator și parolă. Pentru studenții, masteranzii, cursanții și doctoranzii Universității din Pitești conectarea se face folosind contul de student
generat la completarea chestionarului "ALUMNI" sau contul generat prin adăugarea fișei de lichidare de către secretariate.
Administratorii platformei, Mihaela Sandu și Nicu Braniște, pot fi contactați la adresa
webmaster@upit.ro.
Dacă ați introdus de cinci ori o parolă incorectă, contul se blochează. În mod normal,
deblocarea se realizează automat după 15 minute.
Chestionarul (destinat monitorizării inserției pe piața forței de muncă) este completat de studenți la absolvire. Accesarea chestionarului se poate face din pagina principală
a site-ului Universității din Pitești (https://www.upit.ro), butonul ”ALUMNI” din coloana din dreapta. Dacă există cont student
generat prin adăugarea fișelor de lichidare de către secretariate se folosește numele de utilizator primit prin e-mail și parola setată, dacă nu, apăsați butonul "Nu am cont" din pagina
care se deschide.
După completarea și înregistrarea chestionarului, contul studentului se generează automat. Numele de utilizator este comunicat printr-un e-mail trimis de server la adresa menționată în formular.
Este necesară existența CNP-ului/Numărului pașaportului studentului în baza de date, informații care se introduc la crearea fișei de lichidare.
Pentru absolvenții anului curent și pentru cei care vor să-și ridice diploma, datele înregistrate în chestionar pot fi
actualizate la 6 luni.
Accesarea ulterioară a platformei se poate face din pagina principală a site-ului Universității din Pitești
(https://www.upit.ro), secțiunea S.I.I.M.A.D.C. sau butonul ”ALUMNI”
din coloana din dreapta, pe bază de nume de utilizator și parolă.
Numele de utilizator începe cu ”STUD” și conține numele de familie al studentului (exemplu: STUDGHEORGHE).
Parola este generată automat. Ea poate fi modificată de către student în momentul completării formularului și după conectare (login).
Administratorii platformei, Mihaela Sandu și Nicu Braniște, pot fi contactați la adresa
webmaster@upit.ro.
Dacă ați introdus de cinci ori o parolă incorectă, contul se blochează. În mod normal,
deblocarea se realizează automat după 15 minute.
Platforma se adresează studenților, masteranzilor, cursanților și doctoranzilor care au un contract activ cu Universitatea din Pitești și personalului implicat.
Accesarea platformei se poate face din pagina principală a site-ului Universității din Pitești
(https://www.upit.ro), butonul ”Evaluarea satisfacției studenților”
din coloana din dreapta.
Pentru conectare este necesar un cod unic comunicat de îndrumătorul de an.
Generarea codului unic se face de către un utilizator de tip ”Evaluator calitate” (d-na
prof.univ.dr.Ionela Niculescu),
care ulterior îl comunică directorilor de departament.
Administratorii platformei, Mihaela Sandu și Nicu Braniște, pot fi contactați la adresa
webmaster@upit.ro.
Platforma poate fi accesată de cei interesați de colecțiile de documente deținute de Biblioteca Universității din Pitești, indiferent dacă
au sau nu contract cu Universitatea.
Pentru conectare este necesar un nume de utilizator și o parolă.
Generarea contului, și implicit a numelui de utilizator și a parolei, se face de către un bibliotecar în urma solicitării scrise a utilizatorului
pentru eliberarea unui permis de acces în Bibliotecă. Datele de
conectare (nume de utilizator și parolă) sunt trimise de server la
adresa de e-mail comunicată de utilizator în solicitare.
Administratorul platformei TinRead, Mihaela Deaconu, poate fi contactat la adresele
biblioteca@upit.ro sau biblioteca.upit@gmail.com.